28. august 2012

Mitt første møte med mediefaget

Når jeg bestemte meg for å bytte linje på vgs, var det en ting jeg var helt klar på. Det var at jeg skulle ha fag som var relatert til media. Jeg hadde mange forventninger og forhåpninger til faget jeg endte opp med å velge; Medie og Informasjonskunnskap. Ta bilder, filme, lære å redigere, skrive masse og å få litt journalist-følelse var noen av tankene mine rundt dette faget. Hittil virker det som vi skal lære litt om alt dette, spesielt føler jeg det er et lite fokus på journalist-følelsen, og det digger jeg! Det siste året har jeg begynt å tenke mye på at kanskje et yrke med bruk for journalistikk er noe for meg, fordi jeg liker å skrive, ta bilder, være kreativ og jeg tror jeg er en av få, som liker å skrive artikler! Så langt har ikke dette faget skuffet meg i det hele tatt. Jeg gleder meg veldig til å komme litt bedre i gang med faget og starte på noen av oppgavene.


1 kommentar:

  1. Her har du fått med alt. Fint at du bruker egne bilder. Så får vi se om vi får stimulert din journalistiske sans framover.

    SvarSlett