14. november 2012

En dag på NRK

Fredag 9. november, dro mediaklassen på tur til NRK. Vi fikk en omvisning rundt i hele bygget, hvor vi fikk se blant annet kostymelageret og studioer. Vi fikk også møte Pål Gordon Nilsen og Arne Scheie! Det var utrolig lærerikt å høre de snakke om erfaringene sine. Og til slutt var vi med på talkshowet til Anne Lindmo, der gjestene var By og Rønning, Marit Larsen, ReyKey og familien Selvåg.


Showet til Lindmo varte lenger enn jeg hadde forventet, så det ble en lang dag. Etter min mening burde hun hatt én gjest mindre. Men det var gøy uansett! Det å se det på tv dagen etterpå, var derimot ikke så artig, for da visste jeg jo alt hva de snakket om.. Men var veldig gøy å se bakhodet mitt på tv da, tror bakhodet mitt er kjendis nå!!



Det var en veldig interessant og lærerik dag, som jeg er glad jeg fikk være med på! Ble en litt lang dag, men med McDonald's mat og cafe latte i pausene, gikk det fint.

Alle bilder er tatt av Jan-Arve Overland.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar